Nieuws
Veelgestelde vragen
Thuisapotheek heeft een team van specialisten voor u klaar staan die iedere werkdag bereikbaar zijn om al uw vragen te beantwoorden. Zo kunt u in de rust en privacy van uw eigen huis vragen stellen over wat er voor u toe doet. Onze apothekers en assistenten bewaken of u de afgeleverde medicatie zonder problemen en risico's kan gebruiken. Zodat u de geleverde medicatie veilig kan gebruiken. Bent u nog niet geheel overtuigd? Bekijk nog meer antwoorden op onze volledige vraag en antwoord pagina of vraag het ons in de chat.
Wij versturen uw medicatie met PostNL of onze eigen vervoerders. Meestal kan het pakje door de brievenbus. Als dat niet past, sturen we een pakketje met track-en-trace-code. Wanneer u voor 16:00 besteld, heeft u de medicatie de volgende dag in huis. Als u spoed medicatie nodig heeft. Willen wij u verzoeken om met uw recept langs uw lokale apotheek te gaan. Dit om de medicatie direct af te kunnen halen.
Bij Thuisapotheek is herhaalmedicatie ontvangen nog nooit zo gemakkelijk geweest! U schrijft u gemakkelijk in via de Thuisapotheek app of via het inschrijfformulier op de site, en kiest een moment waarop u gebeld wilt worden door één van onze apothekers voor een telefonische intake. Thuisapotheek vraagt uw nieuwe herhaalrecept voor u op bij uw arts. En de medicijnen die door uw zorgverzekeraar worden vergoed, brengen wij direct in rekening bij uw zorgverzekeraar. Hierdoor hoeft u deze kosten dus niet voor te schieten en worden uw medicijnen gratis bij u thuisbezorgd.
We volgen uw medicijngebruik nauwgezet en houden de agenda voor u bij: zodra uw medicijnen weer moeten worden aangevuld, vragen wij het herhaalrecept aan en zorgen dat de nieuwe medicijnen tijdig en zonder kosten worden bezorgd. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Bekijk onze volledige service hier.